Home :: GYIK

GYIK

Kérdések és válaszok a garanciával kapcsolatban,
Szállítás, fizetés és visszavonás



Mi a helyzet a garanciával ?

Magánfogyasztóként természetesen 2 év garanciát kap. Az egységek valójában nagyon érzéketlenek ! Ha mégis panasz merülne fel, a következő eljárást tudjuk garantálni minden készülék esetében 35 kg-ig
Ha hibát jelent nekünk, azonnal küldünk Önnek egy előre fizetett csomagbélyeget, amellyel a meghibásodott készüléket - ingyenesen - visszaküldheti hozzánk. A hibát telephelyünkön ellenőrizzük, majd visszaküldjükÖnnek a megjavított készüléket!

Milyen szolgáltatást nyújtanak a jótállási időszakután?

Elvileg ugyanazt a szolgáltatást nyújtjuk, mint a garanciális időszakban, azonban mindig ellenőrizzük a készülék állapotát és korát, és csak ezután döntjük el, hogy a javítási költségek mekkora részét kellviselnie !

Visszavihetema készüléket, ha nem vagyok vele elégedett ?

Betartjuk a törvényi előírásokat és a 14 napos elállási jogot!
A 14 napos elállási jog célja, hogy a vásárlást a bolti vásárlással egyenrangúvá tegye. De nem a próbaidőre történő vásárlás és az ez idő alatti aktív használat. Továbbá kérjük, hogy tartsa be az Általános Szerződési Feltételeinket! Köszönjük megértésüket.

Mennyi időbe telne megvásárolni az Ön termékét...... Szállítási idő?

A szállítási idő minden készülék esetében 35 kg-ig kb. 2 munkanap Németországon belül, és legkésőbb a pénz számlánkra történő beérkezését követő napon feladjuk! (Legtöbbször a készüléket már a vásárlást követő 3-4 munkanapon belül megkapja, feltéve, hogy a banki átutalás is azonnal megtörtént)

Ha számla ellenében fizet (plusz 3% hitelellenőrzési költség), természetesen azonnalszállítunk!

Mi a leggyorsabb módja az egység beszerzésének ? (Nagyon sürgős !?)

Azonnali szállítás céljából a következő ajánlatot tudjuk tenni Önnek

Ön átutalja a teljes összeget, és faxon vagy e-mailben átutalási visszaigazolást küld nekünk (képernyőkép vagy átutalási bizonylat). Ezután azonnal elindítjuka szállítást ezen átvételi elismervény alapján!

Miért számítanak fel 3%-os hitelképesség-ellenőrzési díjat számlával történő fizetés esetén és 1,9%-os Paypal díjat Paypalfizetéssel történő fizetés esetén ?

Stratégiánk az, hogy a fogyasztónak a lehető legjobb árat kínáljuk. Ez számunkra csak úgy lehetséges, ha minél több adminisztratív lépéstől, plusz erőfeszítéstől és költségtől eltekintünk !!! Természetesen vannak olyan versenytársak, akik nem tüntetik fel külön ezeket a költségeket, de biztosak vagyunk benne, hogy az ő áraik nem olyan szigorúan kalkuláltak, mint a miénk, és ott is minden fogyasztó ezt a díjat fizeti, függetlenül attól, hogy előre fizet-e vagy sem!

A rendszeres ügyfélfelmérések megerősítik azt a stratégiánkat, hogy az árat a lehető legalacsonyabb szinten tartjuk ebben a formában, és a különleges fizetési igényekkel rendelkezők számára ezt a lehetőséget kínáljuk, de ezeknek az ügyfeleknek a ténylegesen felmerülő költségeket számítjuk fel. Bizonyára vitatható, hogy nem lenne-e stratégiailag jobb, ha általában magasabb árat kínálnánk minden termékre, és a fizetési folyamatban 3%-os vagy 1,9%-os kedvezményt (készpénzkedvezményt) adnánk az előlegfizetéssel rendelkezőknek.

Cégünk üdvözli a tisztességes és nyílt árképzést, és természetesen minden ügyfél eldöntheti, hogy melyik opciót választja vagy sem. Ez sok hűséges ügyfelet hozottnekünk az elmúlt években !!!
Egyébként az Ipari és Kereskedelmi Kamara statisztikái szerint az előlegfizetésnél a nemfizetés kockázata az eladó számára körülbelül 10%, de a vevő számára csak körülbelül 0,3% - hogy nem kapja meg az árut.

Megnézhetem/elhozhatom a készüléket közvetlenül Önnél is?

A készüléket személyesen is megtekintheti/elhozhatja. Ha szeretnéd, egy oktatástis kapsz!

Mivel nem rendelkezünk kiskereskedelmi üzlettel, kérjük, előzetesen foglaljon időpontot a +49-6106-284230-as telefonszámon
Alapvető irodai nyitvatartásunk hétfőtől péntekig 08:30-tól 12:00-ig és 13:00-tól 16:30-ig tart.

A helyszínen készpénzzel, VISA/MASTERCARD vagy AMERICAN EXPRESS kártyával is fizethet.

Van egy géped, amit kipróbálhatnál?

Sajnos nem áll módunkban tesztkészüléket/kölcsönzött készüléket biztosítani Önnek - kérjük, értse meg, hogy a ráfordítás nem indokolná az amúgy is nagyon szorosan kalkulált árat.
(A tesztelési lehetőség sajnos csak a kiválasztott szaküzleten keresztül lehetséges egy kiskereskedelmi üzletben)

Milyen fizetési lehetőségek állnak rendelkezésre ?

Jelenleg hitelkártyás fizetést (VISA/MASTER/AMEX), bankszámlánkra történő előleg átutalást felár nélkül kínálunk fizetési módként a honlapunkon keresztül. Szívesen fizethet kényelmesen számla ellenében is (ekkor 14 napon belül banki átutalással fizethet), azonban a Paypal-on keresztül történő fizetéshez hasonlóan további költségek merülnek fel. Ezek a következők: Plusz 3% a számlával történő fizetésnél (hitelellenőrzés) és plusz 1,9% a Paypal(Paypal díjak)!

Hogyan néz ki, ha egy közintézmény számlájára rendel ?

Közintézményként (város, iskola stb.) szívesen vásárolhat tőlünk számlára, további költségek nélkül!

Kérjük, hogy ezt a tényt a webáruházunkban a megrendelés során kézzel adja meg a megjegyzés mezőben, és akkor NEM számítjuk fel Önnek a hitelellenőrzés 3%-os költségét.

Alternatívaként természetesen e-mailben, faxon vagy levélben is rendelhet.

AdhatokÖnnek beszedési felhatalmazást ?

Adminisztratív és jogi okokból sajnos nem lehetséges tőlünk beszedni a beszedési megbízást ! Az egyik legfontosabb ok, hogy a beszedést a terhelt számlatulajdonos akár hónapok múlva is lemondhatja. A beszedési megbízás tehát mindig "nem kötelező" fizetésnek tekintendő ! Online áruházunkban számos alternatív fizetési módot talál.

Ha megadom az ÁFA-számomat, akkor Ön is ÁFA nélkül szállít. (tisztán NET) az EU-nbelül ?

Szívesen állítunk ki nettó számlát. Ehhez kérjük az ÁFA számát PLUSZ a teljes cégcímét !
Tájékoztatásul: Az árut ezután közvetlenül az Ön UID-országába kell szállítani. (A németországi kézbesítési cím ekkor kizárásra kerül)
A szállítási költségek azonban nem tartoznak ide.

Mi a helyzet a német áfa visszatérítésével igazolt export esetén ?

Ami a német export áfa visszatérítésére vonatkozó kérelmét illeti, sajnálattal tájékoztatjuk, hogy ez ebben a formában visszamenőlegesen nem lehetséges a jelentős könyvelési erőfeszítések miatt. Megértésüket kérjük.

Mik a banki adatok ?

Aktobis AG
Bank: Sparkasse Dieburg (Németország)
IBAN: DE67 5085 2651 0155 0135 35
SWIFT-BIC: HELADEF1DIE

Csak németországi bankból történő átutalások esetén
Aktobis AG
Sparkasse Dieburg
Blz. 508 526 51
Ktn. 155013535

Mi az Ön Paypal számlája?

Kérjük, használja a következő URL-t, ha Paypalon keresztül szeretne fizetni nekünk: https://paypal.me/aktobis


Hogyan működik az online bolt?

1. lépés

Ön kötelezettség nélkül választhat cikkeket a kínálatunkból.
Nyomja meg a piros gombot a kosárba

2. lépés

- Nyomja meg a piros gombot Tovább a pénztárhoz

3. lépés

- Adja meg adatait (csak a kék csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező)!!!
- Most nyomja meg a piros gombot Megerősítés

4. lépés

- Válassza ki a fizetési módot
- Vegye tudomásul az általános szerződési feltételeket, az adatvédelmi és a lemondási szabályzatot, és jelölje be a négyzetet
- Nyomja meg a piros gombot Megrendelés küldése (vásárlás)


DONE

Ha az útmutató ellenére még mindig nehézségei vannak, kérjük, hívjon fel minket, és szívesen segítünk Önnek, vagy telefonon keresztül vesszük fel a rendelését.


Állapot: 2019

Frag Tobi

Ihr persönlicher Assistent

Ctrl+Enter